Acto de Inauguración da nova sede do Centro Asociado e do Curso Académico 2017-18

O luns 21 de outubro de 2017 tivo lugar a inauguración da nova sede do Centro Asociado de Lugo en Tolda de Castela e a continuación celebrouse o solemne Acto de Apertura do Curso Académico 2017-2018.

Os devanditos actos foron presididos polo Excmo. Sr. Reitor Magnífico D. Alejandro Tiana, o Presidente da Deputación de Lugo D. Darío Campos, a Alcadesa de Lugo Dona Lara Méndez e o Director do Centro Asociado D. José Luis Prieto Arroyo.

A lección inaugural foi impartida por D. César Colino, Profesor Titular no Departamento de Ciencia Política e da Administración na Universidade Nacional de Educación a Distancia. Entregaronse ademais os diplomas de finalización de estudos a 30 alumnos que remataron os seus graos no último ano.