Ampliado o prazo de matrícula do segundo cuadrimestre na UNED

A UNED, o maior campus de Europa, amplía o seu segundo período de matrícula ata o 15 de marzo para todas as materias do segundo cuadrimestre dos estudos de Grao, micrograo e a maioría dos Máster Oficiales. Esta opción diríxese a estudantes non matriculados anteriormente e aos que queiran ampliar materias. Para os que desexen participar na proba libre de Acceso á Universidade para Maiores de 25 ou 45 anos, o prazo de matrícula será tamén ata o 15 de marzo. Nesta convocatoria só se admite a modalidade de pagamento único.

O obxectivo da UNED é flexibilizar todos os prazos para permitir que os estudantes encaixen as súas probas e avaliacións ás súas condicións individuais de vida laboral e persoal.

Dentro da ampla gama de opcións de formación superior que ofrece a UNED é preciso revisar a normativa específica de determinados estudos que incorporan anexos ou excepcións, como, por exemplo, o Grao e TFG de Psicoloxía, que permite a matrícula cando se precisa un pequeno número de créditos para completar o Plan de Estudos e alcanzar a titulación.

Para a maior parte de oferta de másteres rexe a norma xeral e nos TFM titelados é preciso un acordo co coordinador ou coordinadora dos seus estudios. Non se admitirán solicitudes de matrícula nas materias de carácter anual nin nas prácticas curriculares. Tampouco se admite, nesta convocatoria, o pagamento fraccionado da matrícula.

A UNED é a maior universidade de España coas súas máis de 200.000 matrículas de media nos últimos anos e co maior campus de Europa, con 61 sedes distribuídas por toda a península e as illas e 15 sedes internacionais situadas en catro dos 5 continentes. A súa metodoloxía combinada de formación online e semipresencial dótaa de valores engadidos en innovación, calidade e capacidade de adaptación da súa oferta ás necesidades dos e as estudantes.