Ana Traseira e Trinidad Veiga da UNED de Lugo participarán na Xornada sobre Aprendizaxe-Servizo en Psicoloxía

A Universidade Nacional de Educación a Distancia (UNED) de Lugo anuncian que Ana Traseira, directora da UNED de Lugo, e Trinidad Veiga, coordinadora Académica de UNED Lugo, participarán na próxima xornada titulada “A Aprendizaxe-Servizo en Psicoloxía: Desenvolvemento de Competencias e Impacto Social” organizada pola Oficina de Aprendizaxe-Servizo da UNED. Este evento celebrarase o próximo 21 de maio de 2024 e é accesible a través da seguinte ligazón: Xornada Aprendizaxe-Servizo.

A xornada ten como obxectivo principal explorar como a aprendizaxe-servizo (ApS) no ámbito da psicoloxía pode contribuír ao desenvolvemento de competencias profesionais e ao impacto social positivo. Ana Traseira e Trinidad Veiga presentarán os proxectos de ApS que impulsa a UNED de Lugo, destacando o seu compromiso coa formación integral dos estudantes e a súa implicación na mellora da comunidade local.

Ana Traseira, directora da UNED de Lugo, participa activamente na promoción da aprendizaxe-servizo como unha metodoloxía educativa que integra o servizo comunitario coa aprendizaxe académica, fomentando tanto o desenvolvemento persoal como profesional dos estudantes.

Trinidad Veiga, coordinadora Académica de UNED Lugo, aportará a súa ampla experiencia na implementación e coordinación de proxectos educativos que non só fortalecen as competencias académicas dos alumnos, senón que tamén xeran un impacto tanxible na sociedade.

Ambas relatoras compartirán casos prácticos e resultados obtidos nos proxectos de ApS realizados na UNED de Lugo, proporcionando unha visión detallada sobre os beneficios desta metodoloxía e como se pode replicar noutros contextos educativos e sociais.

A UNED de Lugo invita a todos os interesados na psicoloxía, a educación e o desenvolvemento comunitario a unirse a esta xornada para coñecer de primeira man como a aprendizaxe-servizo pode transformar a educación e contribuír ao benestar social.

Para máis información e para acceder á xornada, visite a seguinte ligazón: Xornada Aprendizaxe-Servizo.