A UNED de Lugo fortalece lazos coa Garda Civil para fomentar a colaboración educativa e práctica

Nun encontro emblemático celebrado na sede da Universidade Nacional de Educación a Distancia (UNED) en Lugo, a Directora da institución, Ana Belén Traseira Pena, sostivo unha produtiva reunión co Coronel Xefe da Garda Civil de Lugo, D. Manuel Touceda Souto, co obxectivo de discutir e explorar novas vías de colaboración entre ambas entidades.

Durante este encontro, Traseira Pena destacou e agradeceu a exitosa traxectoria de colaboración mutua, a cal enriqueceu significativamente as actividades de extensión universitaria e contribuíu ao enriquecemento práctico dos futuros graduados en Criminoloxía. A Directora expresou o seu desexo de non só manter senón tamén ampliar estas oportunidades de colaboración, beneficiando así tanto á comunidade estudantil como á sociedade en xeral.

Pola súa banda, o Coronel Xefe da Garda Civil, D. Manuel Touceda Souto, reafirmou o compromiso da Garda Civil coa educación e a formación continua, subliñando a importancia da cooperación entre institucións como un medio para fortalecer a seguridade e o benestar da comunidade.

Esta reunión marca un paso adiante no fortalecemento dos lazos entre a UNED de Lugo e a Garda Civil, abrindo novas posibilidades para a implementación de programas conxuntos e proxectos que fomenten o desenvolvemento profesional e persoal dos estudantes de Criminoloxía, así como da comunidade en xeral.

A UNED de Lugo e a Garda Civil de Lugo comprométense a seguir traballando xuntas cara á creación dun entorno máis seguro e educativo, reflectindo a súa dedicación á excelencia na educación e na seguridade pública.