Comezan as clases na UNED. Continúa aberta a matrícula para o curso 2022-2023

Este luns, día 3, inícianse as titorías do curso 2022-2023 na UNED de Lugo. Todos os alumnos que o desexen poden consultar os horarios xerais de calquera titulación ou ben soamente os horarios das materias nas que está matriculado (validándose co seu usuario de Campus UNED).

Así mesmo, continúa aberta a matrícula para o curso 2022-2023. Dous novos Graos e dous novos Másteres oficiais inclúense na oferta académica da UNED, cuxo prazo de matrícula permanece aberto até o 21 de outubro. O proceso de matriculación da UNED realízase totalmente online, e os estudos cúrsanse a través dunha metodoloxía online e de aprendizaxe mixta nova, única en España e líder no seu sector. Tamén continúa aberta a matriculación para o Curso de Acceso á Universidade para Maiores de 25 e 45 anos.

Dous novos Graos e dous novos Másteres

Como novidade para o próximo curso incorpóranse dous novos Graos á xa extensa oferta académica da UNED, composta por 30 Graos e 11 Graos Combinados.

Un deles, o Grao en Educación Infantil completará a oferta da Facultade de Educación, para preparar a futuros graduados especializados na formación de nenos de 0 a 6 anos. A súa posta en marcha responde a unha das demandas sociais históricas da UNED.

O Grao en Enxeñaría da Enerxía é a segunda novidade deste curso académico, e engádese á ampla oferta da Escola Técnica Superior de Enxeñeiros Industriais. É un grao deseñado para formar aos estudantes para afrontar os retos tecnolóxicos en materia de sustentabilidade, eficiencia global, ética profesional e políticas enerxéticas de aforro e racionalidade na xeración e o uso da enerxía.

Na formación de posgrao inclúese o novo Máster Universitario en Ciencias Políticas: Análise Política, Políticas Públicas e Política Internacional, que especializará aos estudantes nas transformacións sociais e culturais do proceso político, as políticas públicas, e as relacións e políticas internacionais.

Ademais, no Centro de Lugo impartirase por primeira vez o Grao en Ciencias Ambientais, de especial interese para o centro, pola súa forte aposta polo medio ambiente, co seu proxecto Lugo Naturalmente.

Finalmente, no próximo curso impartirase tamén por primeira vez, o Máster Universitario en Enxeñaría das Tecnoloxías Educativas, para formar aos estudantes no desenvolvemento de alternativas tecnolóxicas e de formación baseadas en TIC, e tamén en habilidades de dirección e xestión no ámbito da Enxeñaría.