A UNED de Lugo presenta a súa oferta educativa a futuros/as universitarios/as

Nun evento significativo orientado á orientación académica e profesional de mozos estudantes, a UNED de Lugo deu un paso adiante para achegar a súa diversa oferta educativa á nova xeración. Baixo o auspicio da directora do centro da UNED de Lugo, Ana Traseira, e a Coordinadora do Centro de Orientación, Información e Emprego (COIE), Carmen Gallego, realizouse unha presentación exhaustiva do que a institución ten para ofrecer. A audiencia, composta por 70 estudantes de segundo de Bacharelato do IES Ánxel Fóle, tivo a oportunidade de mergullarse nas posibilidades académicas que poderían definir o seu futuro profesional e persoal.

Este encontro inscríbese dentro dun proxecto máis amplo de visibilización da oferta académica da UNED en Lugo, co obxectivo de fortalecer os lazos coa comunidade local e ofrecer unha ventá ás oportunidades que representa a educación superior a distancia. A UNED, coñecida pola súa flexibilidade e adaptación ás necesidades dun alumnado diverso, demostra así o seu compromiso coa educación inclusiva e accesible para todos.

Durante a presentación, Ana Traseira e Carmen Gallego desglosaron detalladamente os programas de grao, máster, cursos de acceso para maiores de 25 e 45 anos, e outras propostas formativas que a UNED pon á disposición. Este enfoque non só subliñou a ampla gama de opcións educativas senón que tamén destacou o soporte e recursos que a UNED ofrece para facilitar a aprendizaxe a distancia.

A resposta dos estudantes do IES Ánxel Fole foi entusiasta, reflectindo o interese crecente por modelos educativos que ofrecen flexibilidade e a posibilidade de compaxinar os estudos con outras actividades. A xornada concluíu cunha sesión de preguntas e respostas, onde os mozos puideron resolver dúbidas específicas e obter unha visión máis clara sobre o seu posible futuro académico na UNED.

Este evento non só representa unha ponte cara a novas oportunidades educativas para os estudantes de Lugo, senón que tamén reafirma o papel da UNED como unha institución pioneira no ámbito da educación a distancia en España. Con iniciativas como esta, a UNED de Lugo posiciónase como un centro de referencia na provisión dunha educación superior de calidade, accesible para todos.

Acerca da UNED de Lugo

A UNED de Lugo é un dos centros asociados da Universidade Nacional de Educación a Distancia, a maior universidade de España por número de estudantes e pioneira no modelo de ensino semipresencial. Ofrece unha ampla gama de graos, másteres e programas de formación continua, adaptados ás necesidades dun alumnado diverso, incluíndo aqueles que compaxinan os seus estudos con compromisos laborais ou persoais.

Para máis información, visite www.lugo.uned.es