A UNED de Lugo loita pola Igualdade de Xénero

La UNED de Lugo conmemora el 8M con varios actos reivindicativos de la figura de la mujer durante todo el mes.

El Centro Asociado de la UNED de Lugo se suma, como es tradición anual, a la conmemoración del Día Internacional de la Mujer. A lo largo del mes de marzo, teñido con el distintivo color violeta, se llevarán a cabo diversas iniciativas que reflejan el firme compromiso con el feminismo y la igualdad de género en todos los sectores y ámbitos de la vida. Estas acciones, alineadas con la Agenda 2030, subrayan el compromiso a nivel local y provincial como difusor de los Objetivos de Desarrollo Sostenible (ODS), especialmente el ODS 5: “Igualdad de Género”.

Durante todo el mes, las instalaciones de la universidad albergarán la exposición de la obra de la artista Ana Rodríguez, también conocida como Anama. Bajo el título “Mulleres contra a fenda de xénero” (“Mujeres contra la brecha de género”), la artista, a través de sus pinceladas, denuncia las diversas desigualdades sufridas por las mujeres.

Adicionalmente, los días 2 y 3 de abril se llevarán a cabo las “IV Jornadas Aprendiendo Feminismo: Despatriarcalizando la Sociedad”. En esta nueva edición, se abordarán los desafíos actuales en la agenda feminista, destacando el ODS número 5 de la Agenda 2030, que busca garantizar la participación plena y efectiva de las mujeres, así como la igualdad de oportunidades en todos los niveles de la vida. Contaremos con la participación de destacadas ponentes como Mar Carballo Cela, Concepción García Vázquez, Felisa Redondo Valín, Chis Oliveira y Priscila Retamozo, Carmen Abuín González y Comadres das Letras.

En el marco de las celebraciones, se exhibirá “Sementando Feminismo”, un árbol violeta con frases feministas y de mujeres relevantes en la historia. Todas las personas que visiten la universidad podrán contribuir colgando una frase reivindicativa y compartirla con la comunidad.

La UNED de Lugo, comprometida con la igualdad de género, reafirma su apoyo a la participación plena y efectiva de las mujeres en todos los ámbitos de la vida. Este marzo, la universidad se viste de violeta, resaltando su decidido compromiso con el feminismo y la igualdad en todos los sectores y aspectos de la sociedad.

A UNED de Lugo conmemora o 8M con varios actos reivindicativos da figura da muller durante todo o mes.

O Centro Asociado da UNED de Lugo únese, como é tradición anual, á conmemoración do Día Internacional da Muller. Ao longo do mes de marzo, tinguido co distintivo cor violeta, levaranse a cabo diversas iniciativas que reflexan o firme compromiso co feminismo e a igualdade de xénero en todos os sectores e ámbitos da vida. Estas accións, aliñadas coa Axenda 2030, subliñan o compromiso a nivel local e provincial como difusor dos Obxectivos de Desenvolvemento Sostible (ODS), especialmente o ODS 5: “Igualdade de Xénero”.

Durante todo o mes, as instalacións da universidade albergarán a exposición da obra da artista Ana Rodríguez, tamén coñecida como Anama. Baixo o título “Mulleres contra a fenda de xénero”, a artista, a través das súas pinceladas, denuncia as diversas desigualdades sufridas polas mulleres.

Adicionalmente, os días 2 e 3 de abril levaranse a cabo as “IV Xornadas Aprendendo Feminismo: Despatriarcalizando a Sociedade”. Nesta nova edición, abordaranse os desafíos actuais na axenda feminista, destacando o ODS número 5 da Axenda 2030, que busca garantir a participación plena e efectiva das mulleres, así como a igualdade de oportunidades en todos os niveis da vida. Contaremos coa participación de destacadas relatoras como Mar Carballo Cela, Concepción García Vázquez, Felisa Redondo Valín, Chis Oliveira e Priscila Retamozo, Carmen Abuín González e Comadres das Letras.

No marco das celebracións, exhibirase “Sementando Feminismo”, unha árbore violeta con frases feministas e de mulleres relevantes na historia. Todas as persoas que visiten a universidade poderán contribuír colgando unha frase reivindicativa e compartila coa comunidade.

A UNED de Lugo, comprometida coa igualdade de xénero, reafirma o seu apoio á participación plena e efectiva das mulleres en todos os ámbitos da vida. Este marzo, a universidade vístese de violeta, resaltando o seu decidido compromiso co feminismo e a igualdade en todos os sectores e aspectos da sociedade.