Máis de 300 Persoas Uniranse á Conferencia sobre Cerebro e Envellecemento Activo na UNED de Lugo

A UNED de Lugo, en colaboración coa Asociación AFALU (Asociación de Familiares de Alzheimer de Lugo), ten o pracer de anunciar que máis de 300 persoas participarán nunha conferencia especial sobre “Cerebro e Envellecemento Activo”. Esta actividade, que segue aberta a inscricións, promete ser un encontro informativo e enriquecedor sobre o envellecemento saudable e a prevención das demencias.

Detalles do Evento:

• Data: 11 de marzo de 2024
  • Hora: De 18:00 a 20:00 horas
  • Lugar: Salón de Actos da UNED Lugo
  • Modalidade: Presencial e online (con opcións de asistencia en directo ou diferido)

Durante este importante evento, as psicólogas Fabiola Fernández Redondo e Jessica Díaz García, da Asociación AFALU, dirixirán a charla. Abordarán o concepto de demencia, os tipos e fases desta condición, así como os criterios diagnósticos. Enfocaranse tamén nas sinais de alarma e na diferenciación entre un envellecemento normal e un patolóxico, temas de crucial importancia para a detección temperá de posibles problemas cognitivos.

A conferencia culminará cunha discusión sobre a prevención e como a Reserva Cerebral actúa como un factor de protección contra o deterioro cognitivo. As expertas proporcionarán consellos valiosos para envellecer de maneira activa e saudable, enfatizando a importancia da detección temperá e o manexo adecuado dos signos de demencia.

Esta actividade é unha oportunidade única para que estudantes, profesionais e o público en xeral profundicen a súa comprensión sobre os desafíos do envellecemento e aprendan estratexias para promover un envellecemento activo e saudable.

Para máis información sobre a conferencia e como inscribirse, visite https://extension.uned.es/actividad/35601&codigo=AFALU

Acerca da UNED Lugo e AFALU

A UNED de Lugo é unha extensión da Universidade Nacional de Educación a Distancia, ofrecendo unha ampla gama de cursos e programas educativos a distancia. AFALU, pola súa banda, é unha asociación dedicada a apoiar ás familias e persoas afectadas polo Alzheimer e outras demencias en Lugo, proporcionando recursos e apoio para mellorar a súa calidade de vida.