A UNED de Lugo fomenta a alfabetización climática no IES Xoán Montes

Na súa continuada aposta pola educación ambiental e o desenvolvemento sostible, a UNED de Lugo levou a cabo unha relevante sesión formativa no IES Xoán Montes, dirixida a estudantes de 4º da ESO e 1º de Bacharelato. Esta actividade insírese no marco do programa “Alfabetización Climática. Educación para o Desenvolvemento Sostible”, unha iniciativa encadrada no proxecto #LugoNaturalmente, parte do programa UNEDFutura da Universidade. Esta acción responde á necesidade imperiosa de avanzar cara a unha sociedade máis consciente e informada sobre os retos climáticos actuais.

Durante a conferencia, liderada por Ana Traseira, directora da UNED Lugo, xunto con Paula Fernández, bióloga ambiental do centro, os asistentes foron guiados a través dun percorrido histórico do cambio climático, examinando as súas orixes, causas e efectos devastadores sobre o noso planeta.

O evento destacou pola participación activa dos 80 estudantes asistentes, quen, tras a exposición, involucráronse nun xogo interactivo desenhado para afianzar o coñecemento adquirido, resolver dúbidas e promover unha reflexión crítica sobre esta problemática global. A sesión non só serviu como un espazo de aprendizaxe, senón tamén como unha oportunidade para que os estudantes se implicaran de maneira práctica na identificación de solucións aos retos presentados polo cambio climático.