Campus de Estudiante e Secretaría Virtual

Na páxina central da Universidade Nacional de Educación a Distancia (www.uned.es) atópase aloxado o Campus Virtual do alumno.

A validación neste apartado ofrece unha ampla variedade de servizos ao alumno, así como o enlace a moitas das seccións da web, entre as que se atopan:

Secretaría Virtual

Actualmente, poden acceder a este servizo os alumnos matriculados en Ensinos Regulados (1ero, 2º e 3ero Ciclo), Curso de Acceso ou Posgraos Oficiais.

Este servizo permitiralle realizar:

• Consultas do seu expediente académico, cualificacións, estado da solicitude de beca, estado da solicitude de título e o estado da súa matrícula.
  • Realizar o pago online de segundo prazo da matrícula e obter a carta de pago do segundo prazo da matrícula.
Plataforma ALF

É unha plataforma de e-Learning e colaboración que permite impartir e recibir formación, xestionar e compartir documentos, crear e participar en comunidades temáticas, así como realizar proxectos online. Está desenvolvida especificamente para a comunidade de profesores e alumnos da UNED.

Aplicación de Matrícula

É o xestor de inscrición nos distintos estudos da UNED: Ensinos Regulados (1ero, 2º e 3ero Ciclo), Curso de Acceso ou Posgraos Oficiais.

Matrícula online

img-23

Escolle os estudos nos que queres matricularte:

Admisión e Matrícula por Internet

NOTA: Debes estar previamente identificado no Campus UNED co teu usuario e contrasinal.