Aula Universitaria de Monforte de Lemos

Na nosa Aula universitaria ademais de contar con servizo administrativo (información, realización de matrículas, asesoramento becas, certificacións, carnés de alumno, compulsas UNED…), impártense titorías presenciais do Curso de Acceso para maiores de 25 e 45 anos, os Graos en Psicoloxía e Educación Social e, a través de videoconferencia e online, dos diferentes Graos que oferta a UNED, previa petición dos alumnos.

Dispoñemos de Biblioteca, servizo de préstamo a domicilio e préstamo interbibliotecario, aula de informática, acceso a Internet e WI-FI..

Os matriculados na UNED e toda persoa que o desexe poden asistir os interesantes cursos de Extensión Universitaria que se ofertan durante o curso académico así como os Cursos de Verán para ampliar os seus coñecementos en distintos campos.
Mais información sobre a programación de Extensión Universitaria da Aula de Monforte

plano-monforte

UNED – Monforte

monforte-1b

Enderezo: Casa da Cultura.
Praza de España 3. Monforte de Lemos.
Teléfono: 982.416236
Correo electrónico: monforte@lugo.uned.es