A UNED de Lugo colabora un ano máis nas Xornadas Xurídicas Román García Varela

Abierto el plazo de matrícula

En las XV Jornadas Jurídicas Román García Varela: Inteligencia Artificial y Derecho, la UNED colabora un año más aportando la acreditación académica de la mano de los créditos ECTS, que se proporcionarán a aquellos estudiantes que superen la actividad.

Hasta el momento, se han matriculado más de trecientos estudiantes de todo el mundo, procedentes de Lima, Buenos Aires, Bari, Roma, Río Grande, Montevideo, Paraguay, … entre otros. Con lo que la UNED contribuye a la internacionalización de estas jornadas, que los estudiantes podrán recibir desde sus casas mediante la retransmisión que hace la Fundación TIC de la Deputación de Lugo a través de su canal de YouTube.

Esta quinceava edición versará sobre la inteligencia artificial en el ámbito del Derecho.

La actividad contará con magistrados, jueces, fiscales, letrados de la Administración de Justicia, funcionarios de la Administración de Justicia, catedráticos, profesores de Universidad, registradores, notarios, procuradores, funcionarios de la Administración Autonómica y Local y público en general. Destacando entre otros: D. Juan Antonio Xiol Ríos, vicepresidente del Tribunal Constitucional; D. Juan José González Rivas, expresidente del Tribunal Constitucional; D. Rafael Sarazá Jimena, magistrado del Tribunal Supremo; D. Joaquín Delgado Martín, magistrado de la Audiencia Nacional; Dña. María Emilia Casas Baamonde, expresidenta del Tribunal Constitucional y catedrática de Derecho del Trabajo y Seguridad social; D. Ignacio Picatoste Sueiras, presidente de la Audiencia Provincial de A Coruña; D. Pablo Fernández Carballo-Calero, Prof. Titular Derecho Mercantil. U Vigo; D. Marc Robinson, fiscal jefe de la unidad de extradición en Reino Unido; Dña. Carme Artigas Brugal. secretaria de Estado de Digitalización e Inteligencia Artificial; Dña. Olalla Diaz Sánchez, magistrada del Juzgado Contencioso administrativo N.º 1 y decana de Lugo.

Tendrá lugar en el Salón de Actos de la Casa de la Cultura de Sarria y la asistencia será online, en directo o en diferido, del 3 al 4 de junio.

Dispone de más información y acceso a la matrícula en  https://extension.uned.es/actividad/27053&codigo=XVJOR

Aberto o prazo de matrícula

Nas XV Xornadas Xurídicas Román García Varela: Intelixencia Artificial e Dereito, a UNED colabora un ano máis achegando a acreditación académica da man dos créditos ECTS, que se proporcionarán a aqueles estudantes que superen a actividade.

Até o momento, matriculáronse máis de trescentos estudantes de todo o mundo, procedentes de Lima, Buenos Aires, Bari, Roma, Río Grande, Montevideo, Paraguai, … entre outros. Co cal, a UNED contribúe á internacionalización destas xornadas, que os estudantes poderán recibir desde as súas casas mediante a retransmisión que fai a Fundación TIC da Deputación de Lugo a través da súa canle de YouTube.

Esta XV edición versará sobre a intelixencia artificial no eido do Dereito.

A actividade contará con maxistrados, xuíces, fiscais, letrados da Administración de Xustiza, funcionarios da Administración de Xustiza, catedráticos, profesores de Universidade, rexistradores, notarios, procuradores, funcionarios da Administración Autonómica e Local e público en xeral. Destacando entre outros: D. Juan Antonio Xiol Ríos, vicepresidente do Tribunal Constitucional; D. Juan José González Rivas, expresidente do Tribunal Constitucional; D. Rafael Sarazá Jimena, maxistrado do Tribunal Supremo; D. Joaquín Delgado Martín, maxistrado da Audiencia Nacional; Dna. María Emilia Casas Baamonde, expresidenta do Tribunal Constitucional e catedrática de Dereito do Traballo e Seguridade social; D. Ignacio Picatoste Sueiras, presidente da Audiencia Provincial de A Coruña; D. Pablo Fernández Carballo-Calero, Prof. Titular Dereito Mercantil. U Vigo; D. Marc Robinson, fiscal xefe da unidade de extradición en Reino Unido; Dna. Carme Artigas Brugal. secretaria de Estado de Dixitalización e Intelixencia Artificial; Dna. Olalla Diaz Sánchez, maxistrada do Xulgado Contencioso administrativo N.º 1 e decana de Lugo.

Terá lugar no Salón de Actos da Casa da Cultura de Sarria e a asistencia será online, en directo ou en diferido, do 3 ao 4 de xuño.

Dispón de máis información e acceso á matrícula en  https://extension.uned.es/actividad/27053&codigo=XVJOR