A UNED e Microsoft ofrecen 15 activacións gratuítas de Office 365 ProPlus a todos os membros da comunidade universitaria

As descargas son persoais e pódense utilizar en cinco ordenadores PC ou Mac, cinco tabletas e cinco dispositivos móbiles
Todos os estudantes, membros do Persoal de Administración e Servicios (PAS) y do Persoal Docente e Investigador (PDI) da UNED poden dispor xa de 15 activacións persoais e gratuítas del paquete Microsoft Office 365 ProPlus, gracias ao acordo alcanzado entre a compañía e a universidade. As activacións, que inclúen as aplicacións Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Access, Publisher, Outlook, Skype Empresarial e OneDrive para Empresas, poderanse instalar en cinco ordenadores Pc ou Mac, cinco tabletas e cinco dispositivos móbiles tanto persoais como da UNED. Ademais, os usuarios disporán de 1 Terabyte de almacenamento gratuíto na nube con OneDrive para Empresas.

Consulta toda a información e obtén o enlace de descarga na páxina correspondente de Portal UNED previa validación.