A UNED de Lugo visita o Instituto De Educación Secundaria Lucus Augusti (IES Lucus Augusti) para presentar a súa oferta académica

A Directora do centro, Ana Traseira, e a Orientadora Académica, Carmen Gallego, presentan ao alumnado de 2º de Bacharelato a oferta formativa da universidade, así como as súas actividades de divulgación ambiental amparadas baixo o proxecto #LugoNaturalMente.

Este encontro busca brindar aos estudantes información detallada sobre as oportunidades educativas que ofrece a UNED, co obxectivo de enriquecer o seu futuro académico e profesional. A presenza da Directora e a Orientadora Académica da UNED no IES Lucus Augusti subliña o compromiso da universidade coa comunidade estudantil e o seu interese en promover a educación sustentable e responsable.

Ademais, preséntase o proxecto #LugoNaturalmente, unha iniciativa levada a cabo pola UNED en Lugo, aliñada cos Obxectivos de Desenvolvemento Sustentable (ODS) das Nacións Unidas. Este é un exemplo tanxible do compromiso da UNED en Lugo coa sustentabilidade e o desenvolvemento sustentable, a través do cal se busca xerar un impacto positivo na comunidade e as súas futuras xeracións.

A UNED reafirma o seu compromiso de seguir colaborando con institucións educativas locais para promover o acceso á educación superior e contribuír ao desenvolvemento integral dos estudantes, en liña cos Obxectivos de Desenvolvemento Sustentable (ODS).

Para obter máis información sobre a oferta formativa da UNED en Lugo e o proxecto “Lugo Naturalmente”, convídase aos interesados a poñerse en contacto coa universidade a través das canles de comunicación establecidos.