A UNED Lugo e o COETFG Establecen un Convenio de Colaboración para Potenciar Sinergias no Sector Forestal

Nun acto significativo para a comunidade educativa e profesional de Galicia, a UNED Lugo e o Colexio Oficial da Enxeñería Técnica Forestal de Galicia (COETFG) asinaron hoxe un convenio de colaboración que busca fortalecer as sinerxías entre ambas institucións e fomentar o desenvolvemento profesional continuo.

O convenio foi asinado por Ana Belén Traseira Pena, en representación da UNED Lugo, e Patricia González Pereiró, en nome do COETFG, nun acto que tivo lugar na sede da UNED en Lugo. Este acordo establece un marco de cooperación para mellorar a oferta educativa e profesional dirixida ás persoas enxeñeiras técnicas forestais e outras profesionais do sector.

Este convenio contempla diversas iniciativas, como a inclusión das persoas colexiadas do COETFG na comunidade universitaria da UNED Lugo con beneficios como descontos en matrículas de actividades de extensión universitaria e acceso a recursos académicos. Ademais, ambas entidades colaborarán na organización de charlas, conferencias e eventos que promovan a formación continua e o intercambio de coñecementos no ámbito forestal e ambiental.

A sinatura deste convenio non só reforza a relación entre a educación e o sector profesional, senón que tamén subliña o compromiso de ambas institucións co desenvolvemento sostible e a xestión responsable dos recursos naturais en Galicia.

Ana Belén Traseira Pena destacou a importancia desta colaboración: “Este convenio co COETFG representa unha oportunidade inestimable para enriquecer o noso currículo e ofrecer ao noso estudantado unha visión máis ampla e aplicada do sector forestal”.

Pola súa banda, Patricia González Pereiró expresou o seu entusiasmo polas posibilidades que este acordo abre: “Estamos seguras de que a colaboración coa UNED Lugo traerá beneficios substanciais para as nosas persoas colexiadas e contribuirá a elevar o estándar profesional na nosa rexión”.

Coa sinatura deste convenio, a UNED Lugo e o COETFG reafirman o seu compromiso coa educación de calidade e o desenvolvemento profesional, establecendo un diálogo construtivo e unha base sólida para futuras colaboracións.