O luns 22 de xaneiro comezan as probas presenciais

A semana que vén comezarán as probas presenciais da Convocatoria de Febreiro. Se es un dos miles de alumnos convocados a estes primeiros exames, interesarache ter claros os seguintes puntos:

Cando son os exames

Onde se celebran

• Sede da UNED en Lugo (Tolda de Castela, 4B, 27169, Lugo)
  • Todos os alumnos matriculados nas Aulas Universitarias de Foz, Monforte de Lemos ou Viveiro examínanse tamén na sede de Lugo.

A que hora se celebran

• En catro sesións, dúas de mañá e dúas de tarde.
  • Primeira sesión de mañá, a as 9:00 horas.
  • Segunda sesión de mañá, a as 11:30 horas.
  • Primeira sesión de tarde, a as 16:00 horas.
  • Segunda sesión de tarde, a as 18:30 horas.
  • Todas as materias do cuadrimestre áchanse no calendario, as que figuran en horario de mañá nunha semana, normalmente celebraranse en horario de tarde a outra semana.
  • Debes elixir que día de ambas as semanas prefires para cada materia. A UNED oferta dúas posibles datas, pero só pódese elixir un día.
  • É recomendable chegar, polo menos 15 minutos antes da hora fixada.

Que necesitas para realizar o teu exame

• Achegar o carné de estudante en vigor.
  • Acompañalo de o DNI, NIE ou pasaporte en vigor.
  • É imprescindible dispor de ambos os documentos. Co carné de estudante poderás acceder ao exame; co DNI/NIE poderás entregar o exame e abandonar a sala.

Normas durante o exame

• Podes acceder á sala de exame ata 30 minutos despois de comezadas as probas.
  • Polo motivo anterior, non se pode abandonar a sala na primeira media hora.
  • Unha vez pasados 31 minutos do comezo do exame, podes entregar a túa proba e saír da aula.
  • No momento de entrega do exame ao Tribunal, debes colocar a folla de cabeceira (a que ten os teus datos e o código de barras) en primeiro lugar, xunto co DNI, mesmo se deixaches o exame en branco.
  • Atención coa folla de cabeceira. Non debes dobrala, nin engurrala, nin escribir na parte de atrás, para evitar problemas de escaneo. Non se pode usar Tipex, pois dana o escáner.
  • Non se permite ningún tipo de dispositivo electrónico (móbiles, auriculares, reloxos, etc.). Todo este material deberá apagarse por completo (non vale modo avión nin silencialo) antes de acceder á sala de exame. Deberán, ademais, gardarse os reloxos intelixentes. En ocasións o seu dono alega que é un reloxo sinxelo sen conexión, pero aínda así deberá desaparecer da vista do Tribunal. Dentro da aula non poderá escoitarse o son de ningún aparello electrónico nin voz algunha. Se isto sucedese, os membros do Tribunal actuarán en consecuencia, o que suporá unha sanción para o estudante interceptado incumprindo a normativa.
  • Se se necesita facer algunha consulta en pleno exame, o estudante levantará a man sen falar, e un membro do Tribunal achegarase á mesa.
  • Na mesa de exame, á parte da documentación persoal (carné estudante e DNI) unicamente debes ter o material indicado para a proba. Devandito material será revisado polos integrantes do Tribunal.

Certificado de asistencia

• Tras realizar o exame, pódese solicitar un certificado que acredite a asistencia á devandita proba. Hai dúas maneiras de obtelo: unha, marcando na folla de cabeceira o recadro específico para o certificado; a segunda consiste en descargalo directamente desde o perfil de alumno UNED.

Contacto e horarios