A UNED de Lugo e a Deputación organizan unha formación gratuíta sobre a xestión das Reservas da Biosfera

– El curso, que forma parte de las actividades impulsadas por la institución provincial con motivo del 50 aniversario del programa MaB, se puede seguir presencial y online y otorga al alumno 0,5 créditos ECTS

La Diputación de Lugo organiza con la UNED una formación gratuita sobre la gestión de Reservas de Biosfera en el marco de las actividades impulsadas por la institución provincial con motivo del 50 aniversario del programa MaB. Con 10 horas lectivas, La Reserva de la Biosfera Terras do Miño y la Custodia del Territorio como herramienta para la conservación de territorios de alto valor ambiental otorga al alumno 0,5 créditos ECTS.

El curso, que se puede seguir online y presencialmente, comienza mañana miércoles, el plazo de inscripción sigue abierto a través de la web de la Universidad a Distancia en el enlace https://extension.uned.es/actividad/25689 , y tiene como objetivos sensibilizar sobre la figura de la Reserva de la Biosfera y la custodia del territorio como herramientas para la conservación de la biodiversidad.

La actividad pertenece al ciclo de la UNED de Lugo NaturalMente y está dirigida a estudiantes e interesados ​​en general. Para acreditar se requerirá la asistencia al 85% de las horas lectivas.

Miércoles 10 de noviembre

18:00 horas. Conferencia 50 Aniversario del Programa Persona y Biosfera (MaB) de la UNESCO y Red Española de Reservas de Biosfera a cargo de Francisco José Cantos Mengs, Responsable de Relaciones Internacionales y Reservas de Biosfera y Secretario del Comité Español del Programa MaB, Entidad Autónoma de Parques Nacionales.

19:00 horas. Conferencia La Reserva de la Biosfera Terras do Miño: gestión y retos de futuro a cargo de Luis Fernández Reija, responsable del Servicio de Medio Ambiente de la Diputación de Lugo, y Andrea Macho Benito, técnico de gestión ambiental de la Diputación de Lugo.

Jueves 11 de noviembre

18:00 horas. Encuentro, La Custodia del Territorio como herramienta para la conservación de las Reservas de la Biosfera, a cargo de Óscar Rivas López, de la Asociación Gallega de Custodia del Territorio y presidente de la Sociedad Gallega de Ornitología.

19:00 horas. Taller Ejemplos prácticos de Custodia del Territorio en las Reservas de la Biosfera de Lugo a cargo de Martiño Cabana Otero, de la Asociación Gallega de Custodia del Territorio.

Lunes 15 de noviembre

16:00 horas. Visita a las Insuas do Miño. Se grabará la visita para enviarla al alumno.

– O curso, que se enmarca dentro das actividades impulsadas pola institución provincial con motivo do 50 aniversario do programa MaB, pode seguirse nas modalidades presencial e online e outorga ao alumnado 0,5 créditos ECTS

A Deputación de Lugo organiza coa UNED unha formación gratuíta sobre a xestión das Reservas da Biosfera no marco das actividades impulsadas pola institución provincial con motivo do 50 aniversario do programa MaB. Con 10 horas lectivas, A Reserva da Biosfera Terras do Miño e a Custodia do Territorio como ferramenta de conservación de territorios de alto valor ambiental outorga ao alumnado 0,5 créditos ECTS.

O curso, que pode seguirse nas modalidades online e presencial, comeza mañá mércores, ten aínda aberto o prazo de inscrición a través da páxina web da Universidade a Distancia na ligazón https://extension.uned.es/actividad/25689, e ten como finalidade dar a coñecer a figura da Reserva da Biosfera e a custodia do territorio como ferramentas para a conservación da biodiversidade.

A actividade pertence ao ciclo da UNED de Lugo NaturalMente e está dirixido a estudantes e interesados en xeral. Para certificar será necesaria a asistencia ao 85% das horas lectivas.

Mércores, 10 de novembro

18:00 horas. Charla 50 Aniversario do Programa Persoa e Biosfera (MaB) da UNESCO e Rede Española de Reservas da Biosfera a cargo de Francisco José Cantos Mengs, xefe da área de Relacións Internacionais e Reservas da Biosfera e secretario do Comité Español do Programa MaB, Organismo Autónomo de Parques Nacionais.

19:00 horas. Conferencia A reserva da biosfera Terras do Miño: xestión e retos de futuro a cargo de Luis  Fernández Reija, xefe do Servizo de Medio Ambiente da Deputación de Lugo, e Andrea Macho Benito, técnico de xestión medioambiental da Deputación de Lugo.

Xoves, 11 de novembro

18:00 horas. Encontro, A Custodia do Territorio como ferramenta de conservación das Reservas da Biosfera, a cargo de Óscar Rivas López, da Asociación Galega de Custodia do Territorio e presidente Sociedade Galega de Ornitoloxía.

19:00 horas. Obradoiro Exemplos prácticos de Custodia do Territorio nas Reservas da Biosfera lucenses a cargo de Martiño Cabana Otero, da Asociación Galega de Custodia do Territorio.

Luns, 15 de novembro

16:00 horas. Visita ás Insuas do Miño. Gravarase a visita para enviar ao estudantado.