Mañá comeza na UNED de Lugo un simposio sobre a Axenda 2030 España-Ecuador

En el I Simposio Internacional: Agenda 2030 España-Ecuador, la Universidad Agraria del Ecuador y el Centro Asociado a la UNED de Lugo pretenden aportar una visión conjunta sobre la consecución de los 17 objetivos de Desarrollo Sostenible que integran la Agenda 2030 en ambos países y, posteriormente, especificar un poco más, acercándose a las posiciones en este campo de la comunidad autónoma gallega y de la provincia del Guayas.

En este simposio se presentará lo que se está haciendo tanto en Ecuador como en España y, al mismo tiempo, las buenas prácticas que se están llevando a cabo en ambas comunidades (Provincia del Guayas y Galicia, respectivamente).

Contará con la presencia de representantes académicos de las dos universidades de ambos países: por parte de la Universidad Agraria del Ecuador, participará su rector fundador Dr. Jacobo Bucaram Ortiz y su rectora Martha Bucaram Leverone de Jorgge, y por parte de la UNED, intervendrán la vicerrectora, Dra. Amelia Pérez Zabaleta, y la directora del centro, doña Ana Belén Traseira Pena.

Se realizará online o presencial, en directo o en diferido, del 16 al 17 de febrero en horario de 16:30 a 20:00.

Matrícula ordinaria gratuita.

Más información y matrícula en:

No I Simposio Internacional: Axenda 2030 España-Ecuador, a Universidade Agraria do Ecuador e o Centro Asociado á UNED de Lugo pretenden achegar unha visión conxunta sobre a consecución dos 17 obxectivos de Desenvolvemento Sostible que conforman a Axenda 2030 en ambos os países e , posteriormente, especificar un pouco máis, achegándose ás posicións neste campo da comunidade autónoma galega e da provincia del Guayas.

Neste simposio exporase o que se está a facer tanto en Ecuador como en España e, ao mesmo tempo, as boas prácticas que se están levando a cabo en ambas as comunidades (Provincia del Guayas e Galicia, respectivamente).

Contará coa presenza de representantes académicos das dúas universidades dos dous países: por parte da Universidade Agraria do Ecuador participarán o seu reitor fundador o doutor Jacobo Bucaram Ortiz e a súa reitora Martha Bucaram Leverone de Jorgge, e por parte da UNED, intervirán a vicerreitora, doutora Amelia Pérez Zabaleta, e a directora do centro, dona Ana Belén Traseira Pena.

Realizarase en liña ou presencial, en directo ou en diferido, do 16 ao 17 de febreiro de 16:30 a 20:00 horas.

Matrícula ordinaria gratuíta.

Máis información e inscricións en: