A directora da UNED dá a benvida aos novos estudantes do Programa Sénior

A UNED de Lugo inaugurou oficialmente o seu programa Sénior para o novo semestre do curso académico, comezando coa benvida aos estudantes do grupo de Inglés básico. O acto de benvida, que tivo lugar hoxe ás 11 da mañá, foi presidido pola directora da UNED, Ana Belén Traseira Pena, quen expresou o seu entusiasmo por iniciar este novo período de aprendizaxe.

O curso de Inglés básico, no que están inscritos 18 estudantes, será impartido pola profesora Cristina Pereira Pinto, con clases programadas de 11 a 13 horas. Este é só o comezo dunha serie de cursos deseñados para enriquecer a educación dos estudantes sénior, proporcionándolles ferramentas valiosas para o seu desenvolvemento persoal e cultural.

Mañá, a directora Traseira Pena continuará cos actos de benvida, esta vez para o grupo de inglés intermedio. Este curso, tamén a cargo da profesora Pereira Pinto, conta cun número de inscricións similar ao do curso básico, demostrando o alto interese e a demanda por parte dos estudantes sénior en mellorar e perfeccionar as súas habilidades lingüísticas.

No seu discurso, a directora Traseira Pena destacou a importancia da educación continua e da aprendizaxe ao longo da vida, instando aos estudantes a aproveitar ao máximo esta oportunidade para aprender e, sobre todo, para gozar do proceso educativo. “O noso obxectivo é que, ademais de aprender, os nosos estudantes se divirtan e sintan parte da nosa comunidade educativa”, afirmou.

Ademais, anunciou que, ao finalizar o curso, organizarase un acto festivo con entrega de diplomas para celebrar os logros dos estudantes. Esta celebración será unha oportunidade para que todos os participantes do programa Sénior da UNED se reúnan, compartan experiencias e celebren xuntos os seus éxitos.

A UNED, co seu programa Sénior, reafirma o seu compromiso coa educación inclusiva e accesible, ofrecendo cursos adaptados ás necesidades e intereses dos estudantes de maior idade. Esta iniciativa non só fomenta o enriquecemento cultural e persoal, senón que tamén promove a interacción social e o sentido de comunidade entre os estudantes.

Para máis información sobre os cursos do programa Sénior e outras actividades educativas ofrecidas pola UNED, invítase aos interesados a visitar o sitio web oficial da universidade ou a contactar directamente co departamento de admisións.